söndag 8 juli 2012

Instickad sladd till mitt headset

Jag har tappat räkningen hur många headsetsladdar jag har stickat in. Jag gillar inte propparna som man stoppar in i öronen. Jag vill ha lurar. Köpte lurar av märket Koss för de har livstids garanti. Efter tre månader gick de sönder och jag fick nya som också höll i ca tre månader. Nu har jag köpt ett par som heter Sennheiser, får se hur länge de håller. De är de som jag nu stickat in. Har också hemma sladdarna till iPhonen som aldrig går sönder men som är små proppar. Lyssnar på ljudböcker när jag går på mina långpromenader. Bäst gillar jag Camilla Läckbergs böcker och där Kararina Everlöf läser böckerna. Hon har en helt fantastisk röst. Sedn lyssnar jag mycket på Spotify när jag tex cyklar till stan, åker buss till och hem från jobbet. Så visst använder jag headsetet mycket. Undrar ändå im andra har lika mycket otur som jag med headseten. Här kommer i alla fall bilder. Tog väl så där en fyra timmar att sticka in denna. Men då har jag stickor 4-4,5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar