måndag 16 januari 2012

Färdiga projekt

Ja, då  tog jag mig till Biltema i helgen och skaffade mig en hoppa hage matta och plötsligt var det bara hur lätt som helst att blocka min Riverside sjal. Nu är den rätt stickad så att den har rätt storlek och spetskant. 





Min axelvärmare har varit klar ett tag. Men först idag så tog jag mig i kragen och gjorde de sista detaljerna. Jag har trocklat in kanterna och strykt försiktigt med strykjärn. Knappen är ett second hand fynd i skinn. Blev riktigt nöjd med resultatet. 

7 kommentarer:

  1. Tack :) Den finns hos http://tantkofta.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Snygg sjal. Tack för tipset om biltema och mattan. Har kikat lite i leksaksaffärer efter typ sån och de har varit så dyra, biltema hade mycket bättre pris såg jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. Ja, vad kul! Billig också, vad var det 79 kr tror jag bestämt.

    SvaraRadera