onsdag 11 september 2013

Låktatjåkko och tjejmilen

Sista veckorna har jag knappt handarbetat alls. Haft så fullt upp med annat. Sista helgen i augusti var jag med några glada från jobbet till Björkliden där jag vandrade till Trollsjön och upp till Låktatjåkko fjällstation 1228 möh.


Helgen efter det så var det dags för tjejmilen i Stockholm. Den mentala förberedelsen i Björkliden hade jag mycket hjälp av under loppet.

Men lite handarbete har jag allt hunnit med. Lite virkning på tåget mot Björkliden. 

Fortsätter med samma virkning i väntan på att få gå ombord på flyget hem från Tjejmilen. Nu har jag kunnat ta med mig en virkning både på flyget i Sverige som utomlands. 

Virkningen som är med på bilderna här är en tubsjal som jag virkar i nåt tunt yllegarn. Jag har alltid med mig denna virkning i handväskan. Sitter och virkar på bussen på väg till jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar